Fasha Sandha & Joe Flizzow Halloween Time

Aku tak faham betul dengan perangai artis-artis sekarang ini. Semuanya hendak ikut budaya barat. Tau la harga diri tu murah sangat tapi janganlah sampai buat malu mak bapak dekat kampung tu. Susah sangat ke nak praktikkan budaya ketimuran. Oh I see. Kolot! Ketinggalan zaman kan? Asia timur tenggara ni. Okey.

Baru-baru ini gempar Fasha Sandhu dengan Joe Flizzora menyambut sambutan Halloween yang secara umum merupakan sambutan masyarakat Kristian dengan kostum-kostum hantu, prank-prank tak pon senang cerita benda-benda yang di kira extreme di luar adat kebiasaan manusia normal.





Kalau di ikutkan di teliti gambar ini tidak ada apa yang menarik pon hendak di kontroversikan tapi mungkin dari perspektif orang ramai di sebabkan dorang ni pergi parti dengan kostum begitu seperti merayakan Halloween yang tidak dapat di terima.

Fasha you ni boleh di katakan cute juga, tapi kalau dengar suara you dan tengok perangai you nak termuntah I. So, apa kata nanti kalau you keluar berparti sambut Halloween ke apa kata you pakai macam di bawah ini. I boleh custom made kan. Nak yang duyung ke, yang levi's ke yang batman pon ada. So nice. Yang you pakai sekarang ni simple sangat. Macam tak ada cita rasa je. Nanti baru boleh kita pergi bersama-sama ajak media-media join sekali. Barulah publisiti you increase.










3 comments:

  1. fasha and joe ni artis kegemaran saya taw..
    memang buat malu jek...ish!

    ReplyDelete
  2. ahaha. Fasha hot beb.. jmpe kat club terkinje2. huhu.

    ReplyDelete
  3. shut up stupid idiots..kolot tak tentu pasal.it's just a party not a cult! babi

    ReplyDelete