Sungguh kacak!

Hari ini dunia kecantikan tak asing lagi dalam kehidupan seharian tambahan pula kalau sebut pasal perempuan. Produk kecantikan sana-sini bersepah, ada yang betul ada yang di buat untuk keuntungan semata-mata.
Tapi, satu lagi paling best bukan produk kecantikan tapi plastic surgery. Industry ni semakin berkembang pesat dan merupakan jalan mudah untuk cantik. Di Eropah bedah-bedah ini memang biasa je dah macam tak ada apa nak di persoalkan. Bincang dengan doktor, bayar buat appointment pastu bedah. Settle!
Malaysia merupakan salah satu negara yang menawarkan harga yang murah dan munasabah.Tak mustahillah memang perempuan sekarang comel, cantik-cantik belaka. link
Tapi aku lebih prefer kepada natural beauty. Kajian menunjukkan orang asia mempunyai kecantikan semulajadi berbanding Eropah. Tapi sekarang ini susah nak cari perempuan yang betul-betul memahami kita.


boleh tahan!





 kemunculan alien!


Yang mana satu pilihan anda? Terima seadanya kecantikan yang ada ataupun terima risiko lakukan pembedadahan ataupun kesan produk kecantikan.

Kepada sesiapa berminat aku pon boleh buat pembedahan ni kalau nak jadi seperti gambar di atas. Harga boleh di runding dan menambahkan spesis alien di dunia ini.

Tak payah astonaut penat-penat buat kajian lagi pasal planet-planet lain.

No comments:

Post a Comment